Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji : modele teoretyczne (TPACK, SAMR, RAT, model Kerresa) i przykłady ich zastosowania

Autorzy:
Weiss, Anna (filolog)
Tytuł pełny:
Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji : modele teoretyczne (TPACK, SAMR, RAT, model Kerresa) i przykłady ich zastosowania / Anna Weiss
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, s. 301-315
Zawartość:
  • Koncepcje pedagogiczne epoki cyfrowej : konstruktywizm ; konektywizm.
  • Poznawcza teoria uczenia się za pomocą multimediów Richarda Mayera.
  • Modele kształcenia nauczycieli : TPACK
  • Modele wprowadzania TIK do szkół : model Kerresa ; model SAMR.
  • SAMR i taksonomia Blooma.
  • Model RAT.
  • Przykłady aplikacji i lekcji.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 314-315
Temat:
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania komputerów w edukacji
Zastosowania internetu w edukacji
Cele kształcenia
Uczenie się
Kształcenie nauczycieli
Kompetencje zawodowe
Kompetencje medialne
Taksonomia Blooma
Edukacja medialna
Pedagogika medialna
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02539caa#a2200529#i#4500
001 3223301656646
003 OLSZT 005
005 20240125114321.8
008 221018s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002328419
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912614699005606
035 %a 991052973856605066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2020
046 %k 2020
100 1 %a Weiss, Anna %c (filolog). %e Autor
245 1 0 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji : %b modele teoretyczne (TPACK, SAMR, RAT, model Kerresa) i przykłady ich zastosowania / %c Anna Weiss.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 314-315.
505 8 # %a <ul><li>Koncepcje pedagogiczne epoki cyfrowej : konstruktywizm ; konektywizm.</li><li>Poznawcza teoria uczenia się za pomocą multimediów Richarda Mayera.</li><li>Modele kształcenia nauczycieli : TPACK</li><li>Modele wprowadzania TIK do szkół : model Kerresa ; model SAMR.</li><li>SAMR i taksonomia Blooma.</li><li>Model RAT.</li><li>Przykłady aplikacji i lekcji.</li></ul>
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
650 9 %a Zastosowania komputerów w edukacji
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 7 %a Cele kształcenia %2 DBN
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Taksonomia Blooma
650 7 %a Edukacja medialna %2 DBN
650 7 %a Pedagogika medialna %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // W: %t Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, %w (OLSZT 005)3223101445369 %g s. 301-315 %z ISBN 9788378508533 %z ISBN 9788380954236
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301656646 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz