%a OLSZT 003/DS %b pol %e PNN %c OLSZT 003/DSs %d OLSZT 003/JG %d LEG 003/MK %d OLSZT 005
045
2
%b d2018 %b d2019
046
%k 2022
100
1
%a Walęcka-Matyja, Katarzyna. %e Autor
245
1
0
%a Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów / %c Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora.
250
%a Wydanie I.
260
#
%a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2022.
300
%a 133, [2] strony ; %c 21 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje naukowe
388
1
%a 2001-
490
1
%a Psychologia
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 113-133.
520
8
%a "Celem badań było ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych za wskaźnik których, przyjęto oceny szkolne uczniów. Oczekiwano odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów. Oczekiwano, że prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych młodzieży. Podjęcie problemu wydaje się ważne dla rozwoju teorii psychologii społecznej edukacji, jak i pedagogiki. W pracy starano się pokazać, że zmiany związane ze wsparciem od dziadków i z odpornością psychiczną mogą pozytywnie oddziaływać na wyniki młodzieży w nauce. środowiskami, może być kluczem do sukcesu ucznia" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].
648
9
%a 2001-
650
9
%a Osiągnięcia szkolne
650
9
%a Grupy rówieśnicze
650
9
%a Relacje międzyludzkie
650
9
%a Osobowość
650
9
%a Płeć
650
9
%a Uczniowie
650
9
%a Rodzice
650
9
%a Więź rodzinna
655
9
%a Opracowanie
655
9
%a Raport z badań
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
700
1
#
%a Napora, Elżbieta. %e Autor
710
2
#
%a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Psychologia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301656989 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
856
4
#
%u https://libra.ibuk.pl/reader/psychologiczne-uwarunkowania-osiagniec-szkolnych-uczniow-katarzyna-walecka-matyja-276164 %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej na platformie IBUK Libra. Zapraszamy do Wypożyczalni po kod dostępu.
920
%a ISBN 978-83-8220-783-5
920
%a ISBN 978-83-8220-784-2 %q e-ISBN
990
%a #Ibuk Libra
"Celem badań było ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych za wskaźnik których, przyjęto oceny szkolne uczniów. Oczekiwano odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów. Oczekiwano, że prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych młodzieży. Podjęcie problemu wydaje się ważne dla rozwoju teorii psychologii społecznej edukacji, jak i pedagogiki. W pracy starano się pokazać, że zmiany związane ze wsparciem od dziadków i z odpornością psychiczną mogą pozytywnie oddziaływać na wyniki młodzieży w nauce. środowiskami, może być kluczem do sukcesu ucznia" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.