Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów

Autorzy:
Walęcka-Matyja, Katarzyna
Napora, Elżbieta
Tytuł pełny:
Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów / Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788382207835
9788382207842
Seria:
Psychologia
Opis fizyczny:
133, [2] strony ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 113-133
Temat:
Osiągnięcia szkolne
Grupy rówieśnicze
Relacje międzyludzkie
Osobowość
Płeć
Uczniowie
Rodzice
Więź rodzinna
Edukacja i pedagogika
Psychologia
#Ibuk Libra
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Raport z badań
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03368cam#a2200589#i#4500
001 3223301656989
003 OLSZT 005
005 20240215095053.7
008 221019s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382207835
020 %a 9788382207842 %q e-ISBN
035 %a xx005419077
035 %a (NUKAT)vtls005419077
040 %a OLSZT 003/DS %b pol %e PNN %c OLSZT 003/DSs %d OLSZT 003/JG %d LEG 003/MK %d OLSZT 005
045 2 %b d2018 %b d2019
046 %k 2022
100 1 %a Walęcka-Matyja, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów / %c Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2022.
300 %a 133, [2] strony ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Psychologia
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 113-133.
520 8 %a "Celem badań było ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych za wskaźnik których, przyjęto oceny szkolne uczniów. Oczekiwano odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów. Oczekiwano, że prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych młodzieży. Podjęcie problemu wydaje się ważne dla rozwoju teorii psychologii społecznej edukacji, jak i pedagogiki. W pracy starano się pokazać, że zmiany związane ze wsparciem od dziadków i z odpornością psychiczną mogą pozytywnie oddziaływać na wyniki młodzieży w nauce. środowiskami, może być kluczem do sukcesu ucznia" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].
648 9 %a 2001-
650 9 %a Osiągnięcia szkolne
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Osobowość
650 9 %a Płeć
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Więź rodzinna
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Napora, Elżbieta. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Psychologia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301656989 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u https://libra.ibuk.pl/reader/psychologiczne-uwarunkowania-osiagniec-szkolnych-uczniow-katarzyna-walecka-matyja-276164 %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej na platformie IBUK Libra. Zapraszamy do Wypożyczalni po kod dostępu.
920 %a ISBN 978-83-8220-783-5
920 %a ISBN 978-83-8220-784-2 %q e-ISBN
990 %a #Ibuk Libra

"Celem badań było ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych za wskaźnik których, przyjęto oceny szkolne uczniów. Oczekiwano odpowiedzi na pytanie, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów. Oczekiwano, że prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych młodzieży. Podjęcie problemu wydaje się ważne dla rozwoju teorii psychologii społecznej edukacji, jak i pedagogiki. W pracy starano się pokazać, że zmiany związane ze wsparciem od dziadków i z odpornością psychiczną mogą pozytywnie oddziaływać na wyniki młodzieży w nauce. środowiskami, może być kluczem do sukcesu ucznia" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184333
Sygnatura:
W 184333 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz