Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola otoczenia szkoły podstawowej we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami / Regina Korzeniowska

Autorzy:
Korzeniowska, Regina
Tytuł pełny:
Rola otoczenia szkoły podstawowej we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami / Regina Korzeniowska
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel, s. 185-200
Zawartość:
  • Edukacja włączająca uczniów z niepełnosprawnościami jako ważny obszar organizacji szkoły podstawowej ogólnodostępnej.
  • Otoczenie szkoły jako ważny element we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami : badania własne.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 197-200
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja włączająca
Organizacja
Szkoły ogólnodostępne
Nauczyciele szkół podstawowych
Wsparcie edukacyjne
Współdziałanie
Społeczności lokalne
Socjologia edukacji
Województwo dolnośląskie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02185caa#a2200481#i#4500
001 3223301658560
003 OLSZT 005
005 20240125114321.3
008 221025s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2020
046 %k 2022
100 1 %a Korzeniowska, Regina. %e Autor
245 1 0 %a Rola otoczenia szkoły podstawowej we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami / Regina Korzeniowska.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 197-200.
505 8 # %a <ul><li>Edukacja włączająca uczniów z niepełnosprawnościami jako ważny obszar organizacji szkoły podstawowej ogólnodostępnej.</li><li>Otoczenie szkoły jako ważny element we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami : badania własne.</li></ul>
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Szkoły ogólnodostępne
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Społeczności lokalne
650 9 %a Socjologia edukacji
651 9 %a Województwo dolnośląskie (1999- )
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel, %w 0193308353991 %w (RZESZ 005)0263302432762 %z 9788381805933 %g s. 185-200
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301658560 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz