Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Autorzy:
Jach-Salamon, Natalia
Gawda, Barbara
Tytuł pełny:
Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym / Natalia Jach-Salamon, Barbara Gawda
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
9788322796238
Opis fizyczny:
312 stron ; 24 cm
Uwagi:
Aneksy na stronach 293-312
Bibliografia na stronach 277-291
Temat:
Uczucia
Pojęcia
Dziecko w wieku przedszkolnym
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Rozwój emocjonalny
Rozwój poznawczy
Województwo lubelskie (1999- )
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Raport z badań
Monografia
Współtwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02919cam#a2200541#i#4500
001 3223301669231
003 OLSZT 005
005 20240125114323.4
008 221207s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2022/32417
020 %a 9788322796238 %q (oprawa miękka)
035 %a xx005420916
035 %a (PL)b1000002673744
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912837429305606
035 %a 991053044369205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d LUBL KUL %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Jach-Salamon, Natalia. %e Autor
245 1 0 %a Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym / %c Natalia Jach-Salamon, Barbara Gawda.
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2022.
300 %a 312 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Aneksy na stronach 293-312.
504 %a Bibliografia na stronach 277-291.
520 8 %a "Prezentowana rozprawa dotyczy ważnego problemu dla interpretacji rozwoju umysłu dziecka. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej prezentuje normę rozwojową w zakresie pojęć. Proponuje nową ścieżkę docierania do tajników dziecięcego umysłu. Otrzymujemy wyraziste, subtelnie budowane profile rozwoju kompetencji emocjonalnej w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest to bez wątpienia badawcze osiągnięcie autorek, wypełniające lukę w polskiej refleksji nad rozwojem umysłu dziecka.<br>Wiedza ta z pewnością może być podstawą do modelowania dziecięcych zachowań w normie biologicznej i umysłowej, ale także do diagnozowania umysłów i programowania terapii w zaburzeniach mowy (w autyzmie, w padaczkach, w niepełnosprawności umysłowej, w głuchocie)". Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa [z okładki].
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Uczucia %2 DBN
650 7 %a Pojęcia %2 DBN
650 7 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN
650 7 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym %2 DBN
650 7 %a Rozwój emocjonalny %2 DBN
650 7 %a Rozwój poznawczy %2 DBN
651 7 %a Województwo lubelskie (1999- ) %2 DBN
655 7 %a Raport z badań %2 DBN
655 7 %a Monografia %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Gawda, Barbara %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301669231 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-227-9623-8 (oprawa miękka)

"Prezentowana rozprawa dotyczy ważnego problemu dla interpretacji rozwoju umysłu dziecka. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej prezentuje normę rozwojową w zakresie pojęć. Proponuje nową ścieżkę docierania do tajników dziecięcego umysłu. Otrzymujemy wyraziste, subtelnie budowane profile rozwoju kompetencji emocjonalnej w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest to bez wątpienia badawcze osiągnięcie autorek, wypełniające lukę w polskiej refleksji nad rozwojem umysłu dziecka.
Wiedza ta z pewnością może być podstawą do modelowania dziecięcych zachowań w normie biologicznej i umysłowej, ale także do diagnozowania umysłów i programowania terapii w zaburzeniach mowy (w autyzmie, w padaczkach, w niepełnosprawności umysłowej, w głuchocie)". Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184335
Sygnatura:
W 184335 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz