Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak ponownie włączyć osobę wykluczoną do grupy?

LDR 02051caa#a2200373#i#4500
001 3223301673089
003 OLSZT 005
005 20240125114323.1
008 221217s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Perkowska, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Jak ponownie włączyć osobę wykluczoną do grupy? / %c Monika Perkowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Jakie są przyczyny występowania przemocy rówieśniczej w szkole? ; Zadania szkoły w zakresie występowania przemocy ; Dobry przykład idzie z góry ; Konkretne zasady ; Rozpoznanie procesów grupowych - jak ponownie włączyć osobę wykluczoną do grupy? ; Zgłoszenia formalne ; Integracja klasy ; Regularność działań wychowawczych.
520 8 %a W Narzędziowni na stronach 38-39 znajduje się scenariusz zajęć z pedagogiem/psychologiem szkolnym/ wychowawcą na temat pracy z grupą, w której pojawia się zjawisko przemocy rówieśniczej.
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Zapobieganie
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, listopad, s. 32-34
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673089 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Jakie są przyczyny występowania przemocy rówieśniczej w szkole? ; Zadania szkoły w zakresie występowania przemocy ; Dobry przykład idzie z góry ; Konkretne zasady ; Rozpoznanie procesów grupowych - jak ponownie włączyć osobę wykluczoną do grupy? ; Zgłoszenia formalne ; Integracja klasy ; Regularność działań wychowawczych.

W Narzędziowni na stronach 38-39 znajduje się scenariusz zajęć z pedagogiem/psychologiem szkolnym/ wychowawcą na temat pracy z grupą, w której pojawia się zjawisko przemocy rówieśniczej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz