Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnozowanie w dydaktyce specjalnej : konteksty różnicowania potrzeb edukacyjnych

Autorzy:
Trochimiak, Barbara
Tytuł pełny:
Diagnozowanie w dydaktyce specjalnej : konteksty różnicowania potrzeb edukacyjnych / Barbara Trochimiak
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 139-149
Zawartość:
  • Kontekst prawny diagnozowania w edukacji.
  • Ramy wsparcia psychologiczno-pedagogicznego.
  • Aspekty diagnozowania pedagogicznego.
  • Kontekst dydaktyczny diagnozowania wychowanka.
  • Różnicowanie związane ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 147-148
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Diagnoza pedagogiczna
Indywidualizacja (pedagogika)
Specjalne potrzeby edukacyjne
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01962caa#a2200397#i#4500
001 3223301673327
003 OLSZT 005
005 20240125114323.8
008 221219s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Trochimiak, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Diagnozowanie w dydaktyce specjalnej : %b konteksty różnicowania potrzeb edukacyjnych / %c Barbara Trochimiak.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 147-148.
505 8 # %a <ul><li>Kontekst prawny diagnozowania w edukacji.</li><li>Ramy wsparcia psychologiczno-pedagogicznego.</li><li>Aspekty diagnozowania pedagogicznego.</li><li>Kontekst dydaktyczny diagnozowania wychowanka.</li><li>Różnicowanie związane ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
650 9 %a Specjalne potrzeby edukacyjne
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 139-149
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673327 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz