Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej

Authors:
Gasik, Justyna
Full title:
Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej / Justyna Maria Gasik
Publication Year:
2020
Search in:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 277-288
Notes:
Bibliografia na stronach 287-288
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Pedagogika specjalna
Nauczyciele
Pedagodzy specjalni
Praca
Kompetencje zawodowe
Rozwój zawodowy
Satysfakcja zawodowa
Rola społeczna
Zmiana społeczna
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02211caa#a2200433#i#4500
001 3223301673950
003 OLSZT 005
005 20240125114323.3
008 221221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Gasik, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej / %c Justyna Maria Gasik.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 287-288.
520 8 %a "W artykule zawarte są rozważania na temat jednego z kanonów dydaktyki specjalnej - harmonizowania. Jest to kanon związany z postacią nauczyciela, co powoduje, że jest on omawiany w kontekscie zagadnień związanych z pedagogiem i pedagogiem specjalnym. Analizowane są kwestie funkcji i roli społecznej nauczyciela w zmnieniającym się świecie, tematyka kompetencji pedagoga. Przedstawiono też założenia kanonu harmonizowania, a także przybliżono implikacje badawcze wynikające z wnikliwej analizy zagadnienia" [Wstęp].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Pedagodzy specjalni
650 9 %a Praca
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Rozwój zawodowy
650 9 %a Satysfakcja zawodowa
650 9 %a Rola społeczna
650 9 %a Zmiana społeczna
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 277-288
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673950 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"W artykule zawarte są rozważania na temat jednego z kanonów dydaktyki specjalnej - harmonizowania. Jest to kanon związany z postacią nauczyciela, co powoduje, że jest on omawiany w kontekscie zagadnień związanych z pedagogiem i pedagogiem specjalnym. Analizowane są kwestie funkcji i roli społecznej nauczyciela w zmnieniającym się świecie, tematyka kompetencji pedagoga. Przedstawiono też założenia kanonu harmonizowania, a także przybliżono implikacje badawcze wynikające z wnikliwej analizy zagadnienia" [Wstęp].

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form