Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczeń z dysleksją w wypowiedziach nauczycieli : wskazania dla praktyki pedagogicznej

library suggestion
LDR 01970caa#a2200481#i#4500
001 3223301674041
003 OLSZT 005
005 20240125114323.9
008 221222s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Gosk, Urszula. %e Autor
245 1 0 %a Uczeń z dysleksją w wypowiedziach nauczycieli : %b wskazania dla praktyki pedagogicznej / %c Urszula Gosk, Izabella Kucharczyk.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 44-45.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Postawy
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Kompetencje zawodowe
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Kucharczyk, Izabella. %e Autor
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, %w (PL)b1000000951470 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072705606 %w 991052889866805066 %z 9788366010710 %g s. 35-45
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301674041 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form