Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacja wzajemnych zysków : o pozytywnej stronie wychowywania się z rodzeństwem z niepełnosprawnoscią intelektualną w perspektywie braci i sióstr

Autorzy:
Kruś-Kubaszewska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Relacja wzajemnych zysków : o pozytywnej stronie wychowywania się z rodzeństwem z niepełnosprawnoscią intelektualną w perspektywie braci i sióstr / Katarzyna Kruś-Kubaszewska
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, s. 46-62
Uwagi:
Bibliografia na stronach 59-61
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Chorzy w rodzinie
Rodzeństwo
Wychowanie w rodzinie
Relacje międzyludzkie
Rozwój osobowości
System wartości
Aspiracje
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02556caa#a2200445#i#4500
001 3223301674042
003 OLSZT 005
005 20240125114324.3
008 221222s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Kruś-Kubaszewska, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Relacja wzajemnych zysków : %b o pozytywnej stronie wychowywania się z rodzeństwem z niepełnosprawnoscią intelektualną w perspektywie braci i sióstr / %c Katarzyna Kruś-Kubaszewska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 59-61.
520 8 %a W artykule omówiono wyniki badań, których celem była analiza indywidualnych doświadczeń i opinii dorosłego rodzeństwa osób z niepełnosprawnością intelektualną dotyczących pozytywnych aspektów wychowywania się z rodzeństwem z niepełnosprawnością intelektualną. W badaniu uczestniczyło dziesięć osób w wieku od 21 do 43 lat. Rezultaty badawcze omówiono w trzech obszarach tematycznych:<br>- relacje rodzeństwa, postawy wobec siebie nawzajem;<br>- wychowywanie się z niepełnosprawnym rodzeństwem a kształtowanie osobowości i systemu wartości;<br>- wychowywanie się z niepełnosprawnym rodzeństwem a relacje społeczne i plany na przyszłość.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Chorzy w rodzinie
650 9 %a Rodzeństwo
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Rozwój osobowości
650 9 %a System wartości
650 9 %a Aspiracje
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, %w (PL)b1000000951470 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072705606 %w 991052889866805066 %z 9788366010710 %g s. 46-62
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301674042 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule omówiono wyniki badań, których celem była analiza indywidualnych doświadczeń i opinii dorosłego rodzeństwa osób z niepełnosprawnością intelektualną dotyczących pozytywnych aspektów wychowywania się z rodzeństwem z niepełnosprawnością intelektualną. W badaniu uczestniczyło dziesięć osób w wieku od 21 do 43 lat. Rezultaty badawcze omówiono w trzech obszarach tematycznych:
- relacje rodzeństwa, postawy wobec siebie nawzajem;
- wychowywanie się z niepełnosprawnym rodzeństwem a kształtowanie osobowości i systemu wartości;
- wychowywanie się z niepełnosprawnym rodzeństwem a relacje społeczne i plany na przyszłość.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz