Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zajęcia biblioterapeutyczne w grupie zróżnicowanej : praktyka, możliwości, ograniczenia

Autorzy:
Kuracki, Kamil
Tytuł pełny:
Zajęcia biblioterapeutyczne w grupie zróżnicowanej : praktyka, możliwości, ograniczenia / Kamil Kuracki
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, s. 117-143
Zawartość:
  • Biblioterapia - funkcje diagnostyczne, terapeutyczne, edukacyjne.
  • Podstawy metodologiczne badań własnych; wyniki; dyskusja wyników.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 139-142
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Biblioterapia
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Uczniowie szkół podstawowych
Nauczyciele szkół podstawowych
Psycholodzy
Pedagodzy specjalni
Pedagodzy szkolni
Wychowawcy klas
Województwo mazowieckie (1999- )
Województwo łódzkie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02160caa#a2200469#i#4500
001 3223301674046
003 OLSZT 005
005 20240125114324.1
008 221222s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Kuracki, Kamil. %e Autor
245 1 0 %a Zajęcia biblioterapeutyczne w grupie zróżnicowanej : %b praktyka, możliwości, ograniczenia / %c Kamil Kuracki.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 139-142.
505 8 # %a <ul><li>Biblioterapia - funkcje diagnostyczne, terapeutyczne, edukacyjne.</li><li>Podstawy metodologiczne badań własnych; wyniki; dyskusja wyników.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Biblioterapia
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Psycholodzy
650 9 %a Pedagodzy specjalni
650 9 %a Pedagodzy szkolni
650 9 %a Wychowawcy klas
651 9 %a Województwo mazowieckie (1999- )
651 9 %a Województwo łódzkie (1999- )
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, %w (PL)b1000000951470 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072705606 %w 991052889866805066 %z 9788366010710 %g s. 117-143
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301674046 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz