Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywność i innowacyjność jako transferowalne zasoby rozwijane na I etapie edukacyjnym : od programu nauczania do oceny efektów jego realizacji

Autorzy:
Knopik, Tomasz
Domagała-Zyśk, Ewa
Tytuł pełny:
Kreatywność i innowacyjność jako transferowalne zasoby rozwijane na I etapie edukacyjnym : od programu nauczania do oceny efektów jego realizacji / Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 9, s. 34-44
Uwagi:
Bibliografia na stronie 43
Streszczenie angielskie
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Kreatywność
Program autorski (pedagogika)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01793caa#a2200373#i#4500
001 3223401690223
003 OLSZT 005
005 20240125114325.8
008 230221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Knopik, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Kreatywność i innowacyjność jako transferowalne zasoby rozwijane na I etapie edukacyjnym : %b od programu nauczania do oceny efektów jego realizacji / %c Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 43.
520 8 %a Przeprowadzone badania miały na celu określenie zmian na poziomie kreatywności i innowacyjności u uczniów realizujących autorski program "Doświadczam - rozumiem - wiem".
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Kreatywność
650 9 %a Program autorski (pedagogika)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Domagała-Zyśk, Ewa. %e Autor
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2022, nr 9, s. 34-44
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401690223 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Przeprowadzone badania miały na celu określenie zmian na poziomie kreatywności i innowacyjności u uczniów realizujących autorski program "Doświadczam - rozumiem - wiem".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz