Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przeoczony dyskurs, czyli rzecz o konstruktywizmie i (z)marnowanych szansach oceniania wczesnoszkolnego

Autorzy:
Szyling, Grażyna
Tytuł pełny:
Przeoczony dyskurs, czyli rzecz o konstruktywizmie i (z)marnowanych szansach oceniania wczesnoszkolnego / Grażyna Szyling
Szukaj w:
Problemy Wczesnej Edukacji. - 2020, nr 4, s. 138-152
Uwagi:
Bibliografia na stronach 149-152
Streszczenie angielskie
Temat:
Konstruktywizm
Nauczanie początkowe
Oceny szkolne
Kryteria oceniania (szkolnictwo)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01742caa#a2200361#i#4500
001 3223401693661
003 OLSZT 005
005 20240125114326.7
008 230309s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Szyling, Grażyna. %e Autor
245 1 0 %a Przeoczony dyskurs, czyli rzecz o konstruktywizmie i (z)marnowanych szansach oceniania wczesnoszkolnego / %c Grażyna Szyling.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 149-152.
520 8 %a Zawiera m.in.: Teoretyczne i metodologiczne przesłanki analiz ; O (nie)wydolności jezyka i skrajnym upraktycznieniu oceny opisowej ; O trwałości funkcji oraz (nie)obecności celu oceniania ; O (nie)docenianiu kontekstu i paradygmatycznych odrębności, czyli ocenianie bieżące we wczesnej edukacji.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Konstruktywizm
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Kryteria oceniania (szkolnictwo)
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Wczesnej Edukacji. - %w (OLSZT 005)3222400295020 %x 1734-1582 %g 2020, nr 4, s. 138-152
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401693661 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m.in.: Teoretyczne i metodologiczne przesłanki analiz ; O (nie)wydolności jezyka i skrajnym upraktycznieniu oceny opisowej ; O trwałości funkcji oraz (nie)obecności celu oceniania ; O (nie)docenianiu kontekstu i paradygmatycznych odrębności, czyli ocenianie bieżące we wczesnej edukacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz