Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementacja modelu kształcenia nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w Polsce

Autorzy:
Surma, Barbara
Tytuł pełny:
Implementacja modelu kształcenia nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w Polsce / Barbara Surma
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2021, nr 2, s. 77-88
Uwagi:
Bibliografia na stronach 87-88
Streszczenie angielskie
Temat:
Kształcenie nauczycieli
Nauczyciele nauczania początkowego
Nauczyciele przedszkoli
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
Polska
Edukacja i pedagogika
Nauka i badania
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01873caa#a2200385#i#4500
001 3223401700456
003 OLSZT 005
005 20240125114327.6
008 230405s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Surma, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Implementacja modelu kształcenia nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w Polsce / %c Barbara Surma.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 87-88.
520 8 %a Zawiera m. in.: Przyczyny zmian w systemie kształcenia nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych ; Założenia nowego modelu kształcenia nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych i ocena na przykładzie programu realizowanego w Akademii Ignatium w Krakowie ; Różnice między propozycją modelu a standardami kształcenia nauczycieli.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Nauka i badania
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2021, nr 2, s. 77-88
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401700456 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m. in.: Przyczyny zmian w systemie kształcenia nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych ; Założenia nowego modelu kształcenia nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych i ocena na przykładzie programu realizowanego w Akademii Ignatium w Krakowie ; Różnice między propozycją modelu a standardami kształcenia nauczycieli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz