Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Odkrywanie pasji" jako inspiracja/motyw do autokreacji i uczenia się z doświadczeń życia

Autorzy:
Lasocińska, Kamila (1973- )
Tytuł pełny:
"Odkrywanie pasji" jako inspiracja/motyw do autokreacji i uczenia się z doświadczeń życia / Kamila Lasocińska
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Edukacja w procesie zmiany społecznej, s. 163-180
Zawartość:
  • Czym jest pasja, jak jest definiowana i jakie ma znaczenia?
  • Znaczenie pasji w rozwoju osobistym : ważne kategorie i wartości.
  • Pasja w kontekście samorealizacji i spełnienia
  • Pasja jako motyw działań transgresyjnych i autokreacji.
  • Pasja w kontekstach edukacyjnych : uczenie się z doświadczeń życia.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 177-179
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Zainteresowania
Samopoznanie
Samorealizacja
Tożsamość osobista
Przepływ (psychologia)
Transgresja (psychologia)
Uczenie się biograficzne
Kształcenie ustawiczne
Metody nauczania
Polska
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 03097caa#a2200529#i#4500
001 3223401705132
003 OLSZT 005
005 20240125114328.6
008 230426s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002908461
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913220443105606
035 %a 991053070437205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2001 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Lasocińska, Kamila %d (1973- ) %e Autor
245 1 0 %a "Odkrywanie pasji" jako inspiracja/motyw do autokreacji i uczenia się z doświadczeń życia / %c Kamila Lasocińska.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
505 8 # %a <ul><li>Czym jest pasja, jak jest definiowana i jakie ma znaczenia?</li><li>Znaczenie pasji w rozwoju osobistym : ważne kategorie i wartości.</li><li>Pasja w kontekście samorealizacji i spełnienia</li><li>Pasja jako motyw działań transgresyjnych i autokreacji.</li><li>Pasja w kontekstach edukacyjnych : uczenie się z doświadczeń życia.</li></ul>
520 8 %a "Artykuł dotyczy tematu pasji, którą traktuję jako ważny element doświadczeń biograficznych, a także inspirację do uczenia się, samorozwoju i autokreacji. [...] W artykule ukazuję znaczenie pasji w odniesieniu do obszaru edukacji (całożyciowej), autokreacji oraz przykładowe rozwiązania dydaktyczne pokazujące sposoby włączania pasji w aktywność uczących się i pracę nauczyciela. W tym celu odnoszę się do założeń edukacyjnych międzynarodowego projektu EPIC (ang. <i>entrepreneurial opportunities within popular culture</i>), w którym brałam aktywny udział i współtworzyłam materiały dydaktyczne" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Zainteresowania %2 DBN
650 9 %a Samopoznanie
650 7 %a Samorealizacja %2 DBN
650 7 %a Tożsamość osobista %2 DBN
650 9 %a Przepływ (psychologia)
650 9 %a Transgresja (psychologia)
650 9 %a Uczenie się biograficzne
650 7 %a Kształcenie ustawiczne %2 DBN
650 7 %a Metody nauczania %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja w procesie zmiany społecznej, %w (PL)b1000002721641 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913130506205606 %w 991053055411305066 %g s. 163-180 %z ISBN 9788374057066
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401705132 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Artykuł dotyczy tematu pasji, którą traktuję jako ważny element doświadczeń biograficznych, a także inspirację do uczenia się, samorozwoju i autokreacji. [...] W artykule ukazuję znaczenie pasji w odniesieniu do obszaru edukacji (całożyciowej), autokreacji oraz przykładowe rozwiązania dydaktyczne pokazujące sposoby włączania pasji w aktywność uczących się i pracę nauczyciela. W tym celu odnoszę się do założeń edukacyjnych międzynarodowego projektu EPIC (ang. entrepreneurial opportunities within popular culture), w którym brałam aktywny udział i współtworzyłam materiały dydaktyczne" [ze streszczenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz