Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wczesne dzieciństwo jako okres edukacji fundamentalnej (w kontekście przywiązania)

Autorzy:
Sadowska, Katarzyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Wczesne dzieciństwo jako okres edukacji fundamentalnej (w kontekście przywiązania) / Katarzyna Sadowska
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, s. 27-44
Zawartość:
  • Przywiązanie jako podstawa wczesnodziecięcej edukacji.
  • Wrażliwa obserwacja i towarzyszenie dziecku w rozwoju.
  • Wybrane koncepcje fundamentalnej edukacji bazującej na więzi dorosłego z dzieckiem.
  • Konsekwencje jakości relacji dziecka z dorosłym dla dziecięcego rozwoju.

Temat:
Dzieciństwo
Dzieci
Przywiązanie (psychologia)
Rodzicielstwo
Wrażliwość
Rozwój psychofizyczny dziecka
Psychologia wychowawcza
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02112caa#a2200457#i#4500
001 3223401706530
003 OLSZT 005
005 20240125114328.7
008 230502s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002360447
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912644251505606
035 %a 991016744101005067
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Sadowska, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Wczesne dzieciństwo jako okres edukacji fundamentalnej (w kontekście przywiązania) / %c Katarzyna Sadowska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
505 8 # %a <ul><li> Przywiązanie jako podstawa wczesnodziecięcej edukacji.</li><li>Wrażliwa obserwacja i towarzyszenie dziecku w rozwoju.</li><li>Wybrane koncepcje fundamentalnej edukacji bazującej na więzi dorosłego z dzieckiem.</li><li>Konsekwencje jakości relacji dziecka z dorosłym dla dziecięcego rozwoju.</li></ul>
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Dzieciństwo %2 DBN
650 7 %a Dzieci %2 DBN
650 7 %a Przywiązanie (psychologia) %2 DBN
650 7 %a Rodzicielstwo %2 DBN
650 7 %a Wrażliwość %2 DBN
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Psychologia wychowawcza
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, %w (PL)b1000000993053 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912220465105606 %w 991052901995605066 %g s. 27-44 %z ISBN 9788381804141
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401706530 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz