Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klasa integracyjna jako wyjątkowa grupa społeczna w systemie edukacyjnym (mniejsze zło?)

Autorzy:
Plieth-Kalinowska, Izabela
Tytuł pełny:
Klasa integracyjna jako wyjątkowa grupa społeczna w systemie edukacyjnym (mniejsze zło?) / Izabela Plieth-Kalinowska
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, s. 144-154
Zawartość:
  • Podstawy organizacyjne klasy integracyjnej.
  • Raport z badań ilościowych i jakościowych (z wyników badań potrzeb osób niepełnosprawnych zleconych przez Państwowy Fundusz Rehalbilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2017 roku).
  • Społeczne konsekwencje pracy i nauki w klasach integracyjnych.

Temat:
Kształcenie integracyjne
Klasa integracyjna
Prawo oświatowe
Dziecko z niepełnosprawnością
Potrzeby edukacyjne
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dostęp do oświaty
Efektywność nauczania
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02245caa#a2200481#i#4500
001 3223401706552
003 OLSZT 005
005 20240125114328.6
008 230502s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002361188
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912644236605606
035 %a 991052982930805066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2017
046 %k 2021
100 1 %a Plieth-Kalinowska, Izabela %e Autor
245 1 0 %a Klasa integracyjna jako wyjątkowa grupa społeczna w systemie edukacyjnym (mniejsze zło?) / %c Izabela Plieth-Kalinowska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
505 8 # %a <ul><li>Podstawy organizacyjne klasy integracyjnej.</li><li>Raport z badań ilościowych i jakościowych (z wyników badań potrzeb osób niepełnosprawnych zleconych przez Państwowy Fundusz Rehalbilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2017 roku).</li><li>Społeczne konsekwencje pracy i nauki w klasach integracyjnych.</li></ul>
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Kształcenie integracyjne %2 DBN
650 7 %a Klasa integracyjna %2 DBN
650 9 %a Prawo oświatowe
650 7 %a Dziecko z niepełnosprawnością %2 DBN
650 9 %a Potrzeby edukacyjne
650 7 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi %2 DBN
650 9 %a Dostęp do oświaty
650 9 %a Efektywność nauczania
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 9 %a Raport z badań
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, %w (PL)b1000000993053 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912220465105606 %w 991052901995605066 %g s. 144-154 %z ISBN 9788381804141
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401706552 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz