Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie wymiarów ruchu w aktywności muzycznej

LDR 02795caa#a2200481#i#4500
001 3223401706707
003 OLSZT 005
005 20240125114328.1
008 230504s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002361223
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912644235305606
035 %a 991052982931005066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Wójcik, Anna Ewa %e Autor
245 1 0 %a Postrzeganie wymiarów ruchu w aktywności muzycznej / %c Anna Ewa Wójcik.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
520 8 %a "Na podstawie badań przeprowadzonych ze studentami kierunku pedagogika wczesnoszkolna Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy przedstawiono perspektywę postrzegania ciężaru, przestrzeni, przepływu i czasu, którą współdzielimy z otaczającymi nas ludźmi. W ujęciu teoretycznym nie widać powiązań między poszczególnymi wymiarami, jednak w praktyce muzycznej dostrzegamy trwałe wzory w indywidualnych profilach muzykalności. Przed wykonaniem konkretnych działań następuje przygotowanie umysłu i ciała w czterech zakresach: 1) precyzji; 2) uwagi; 3) inwencji; 4) decyzji.<br>Według Rudolfa Labana wymienione wysiłki intelektualne są powiązane z wymiarami ruchu i mogą pojawiać się w dowolnej kolejności, jednocześnie lub niektóre z nich mogą być pominięte. Na ogół spostrzegamy małą część z całości docierających do nas bodźców, koncentrujemy się na pewnych cechach otoczenia przy jednoczesnym wykluczaniu innych jego aspektów [z wprowadzenia].
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Kształcenie nauczycieli %2 DBN
650 9 %a Studenci
650 7 %a Nauczanie początkowe %2 DBN
650 9 %a Muzyka
650 7 %a Umuzykalnianie %2 DBN
650 9 %a Zdolności muzyczne
650 9 %a Spostrzeganie
650 9 %a Ruchy (biomechanika)
650 9 %a Ekspresja emocji
651 9 %a Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
655 9 %a Raport z badań
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, %w (PL)b1000000993053 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912220465105606 %w 991052901995605066 %g s. 185-198 %z ISBN 9788381804141
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401706707 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Na podstawie badań przeprowadzonych ze studentami kierunku pedagogika wczesnoszkolna Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy przedstawiono perspektywę postrzegania ciężaru, przestrzeni, przepływu i czasu, którą współdzielimy z otaczającymi nas ludźmi. W ujęciu teoretycznym nie widać powiązań między poszczególnymi wymiarami, jednak w praktyce muzycznej dostrzegamy trwałe wzory w indywidualnych profilach muzykalności. Przed wykonaniem konkretnych działań następuje przygotowanie umysłu i ciała w czterech zakresach: 1) precyzji; 2) uwagi; 3) inwencji; 4) decyzji.
Według Rudolfa Labana wymienione wysiłki intelektualne są powiązane z wymiarami ruchu i mogą pojawiać się w dowolnej kolejności, jednocześnie lub niektóre z nich mogą być pominięte. Na ogół spostrzegamy małą część z całości docierających do nas bodźców, koncentrujemy się na pewnych cechach otoczenia przy jednoczesnym wykluczaniu innych jego aspektów [z wprowadzenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz