Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne oczekiwania w zakresie umiejętności nauczyciela wczesnej edukacji : proces wyłaniania się teorii ugruntowanej (résumé z badań własnych)

Autorzy:
Szkolak-Stępień, Anna
Tytuł pełny:
Społeczne oczekiwania w zakresie umiejętności nauczyciela wczesnej edukacji : proces wyłaniania się teorii ugruntowanej (résumé z badań własnych) / Anna Szkolak-Stępień
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 76-87
Uwagi:
Bibliografia na stronach 86-87
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Nauczyciele nauczania początkowego
Kompetencje zawodowe
Kompetencje diagnostyczne
Kompetencje dydaktyczne
Kompetencje miękkie
Kompetencje medialne
Postawy
Oczekiwanie
Rodzice
Macierzyństwo
Teoria ugruntowana
Województwo świętokrzyskie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02365caa#a2200493#i#4500
001 3223401707499
003 OLSZT 005
005 20240125114328.1
008 230506s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2016 %b d2017
046 %k 2022
100 1 %a Szkolak-Stępień, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Społeczne oczekiwania w zakresie umiejętności nauczyciela wczesnej edukacji : %b proces wyłaniania się teorii ugruntowanej (<i>résumé</i> z badań własnych) / %c Anna Szkolak-Stępień.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 86-87.
520 8 %a "Artykuł został poświęcony badaniom zrealizowanym wśród matek uczniów klas I-III szkoły podstawowej na temat ich oczekiwań w odniesieniu do umiejętności nauczycieli wczesnej edukacji. [...] Wyłaniając kategorię umiejętności na podstawie wypowiedzi matek dzieci w młodszym wieku szkolnym, wyraźnie zaznacza się fenomen umiejętności pedagogicznych" [z wprowadzenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Kompetencje diagnostyczne
650 9 %a Kompetencje dydaktyczne
650 9 %a Kompetencje miękkie
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Postawy
650 9 %a Oczekiwanie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Macierzyństwo
650 9 %a Teoria ugruntowana
651 9 %a Województwo świętokrzyskie (1999- )
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 76-87 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401707499 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Artykuł został poświęcony badaniom zrealizowanym wśród matek uczniów klas I-III szkoły podstawowej na temat ich oczekiwań w odniesieniu do umiejętności nauczycieli wczesnej edukacji. [...] Wyłaniając kategorię umiejętności na podstawie wypowiedzi matek dzieci w młodszym wieku szkolnym, wyraźnie zaznacza się fenomen umiejętności pedagogicznych" [z wprowadzenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz