Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Nauczyciel a przyszłość ucznia – jak wspierać w rozwoju i osiąganiu celów edukacyjnych? : o rozwoju ucznia w zreformowanej szkole : problemy, dobre praktyki

Authors:
Rosiak, Bartłomiej (nauczyciel)
Full title:
Nauczyciel a przyszłość ucznia – jak wspierać w rozwoju i osiąganiu celów edukacyjnych? : o rozwoju ucznia w zreformowanej szkole : problemy, dobre praktyki / Bartłomiej Rosiak
Publication Year:
2022
Search in:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 88-106
Content:
  • Reforma oświaty i nowy paradygmat kształcenia szkolnego.
  • Rola nauczyciela w przełomowych momentach edukacyjnych.
  • Sukces edukacyjny ucznia : jak nauczyciel może ułatwiać osiąganie celów?
  • Krok pierwszy - diagnoza, rozpoznanie możliwości uczniów, obieranie celów.
  • Krok drugi - tworzenie odpowiednich warunków rozwoju.
  • Krok trzeci - ewaluacja osiągnięć uczniowskich i pracy zespołu wychowawczego.
  • Wsparcie uczniów szczególnie uzdolnionych.

Notes:
Bibliografia na stronie 106
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Reforma oświaty w Polsce (2017)
Organizacja oświaty
Efektywność nauczania
Osiągnięcia szkolne
Sukces
Uczniowie
Rozwój psychospołeczny
Dobrostan psychiczny
Efekty uczenia się
Potrzeby edukacyjne
Motywacja uczenia się
Aspiracje edukacyjne
Zainteresowania
Dziecko zdolne
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Indywidualizacja (pedagogika)
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Indywidualny tok nauki
Nauczyciele
Praca
Rola społeczna
Cele kształcenia
Diagnoza pedagogiczna
Wsparcie edukacyjne
Ewaluacja
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 03164caa#a2200673#i#4500
001 3223401707500
003 OLSZT 005
005 20240125114328.6
008 230506s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2017 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Rosiak, Bartłomiej %c (nauczyciel). %e Autor
245 1 0 %a Nauczyciel a przyszłość ucznia – jak wspierać w rozwoju i osiąganiu celów edukacyjnych? : %b o rozwoju ucznia w zreformowanej szkole : problemy, dobre praktyki / %c Bartłomiej Rosiak.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 106.
505 8 # %a <ul><li>Reforma oświaty i nowy paradygmat kształcenia szkolnego.</li><li>Rola nauczyciela w przełomowych momentach edukacyjnych.</li><li>Sukces edukacyjny ucznia : jak nauczyciel może ułatwiać osiąganie celów?</li><li>Krok pierwszy - diagnoza, rozpoznanie możliwości uczniów, obieranie celów.</li><li>Krok drugi - tworzenie odpowiednich warunków rozwoju.</li><li>Krok trzeci - ewaluacja osiągnięć uczniowskich i pracy zespołu wychowawczego.</li><li>Wsparcie uczniów szczególnie uzdolnionych.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Reforma oświaty w Polsce (2017)
650 9 %a Organizacja oświaty
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Osiągnięcia szkolne
650 9 %a Sukces
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Rozwój psychospołeczny
650 9 %a Dobrostan psychiczny
650 9 %a Efekty uczenia się
650 9 %a Potrzeby edukacyjne
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Aspiracje edukacyjne
650 9 %a Zainteresowania
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
650 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
650 9 %a Indywidualny tok nauki
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
650 9 %a Rola społeczna
650 9 %a Cele kształcenia
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Ewaluacja
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 88-106 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401707500 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form