Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesny nauczyciel w świetle postulatów psychologii humanistycznej

Autorzy:
Wójcik, Mirosław (pedagogika)
Tytuł pełny:
Współczesny nauczyciel w świetle postulatów psychologii humanistycznej / Mirosław Wójcik
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 248-258
Zawartość:
  • Rozterki nad modelem współczesnego nauczyciela.
  • Geneza humanistycznego wzorca osobowościowego człowieka w odniesieniu do modelu współczesnego nauczyciela.
  • Autorskie spojrzenie na nauczyciela jako kreatora praktycznej pedagogiki humanistycznej.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 257-258
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Kompetencje wychowawcze
Wzór osobowy
Psychologia humanistyczna
Pedagogika humanistyczna
Socjologia edukacji
Filozofia edukacji
Pedeutologia
Edukacja i pedagogika
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02176caa#a2200445#i#4500
001 3223401709042
003 OLSZT 005
005 20240125114328.0
008 230512s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Wójcik, Mirosław %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Współczesny nauczyciel w świetle postulatów psychologii humanistycznej / %c Mirosław Wójcik.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 257-258.
505 8 # %a <ul><li>Rozterki nad modelem współczesnego nauczyciela.</li><li>Geneza humanistycznego wzorca osobowościowego człowieka w odniesieniu do modelu współczesnego nauczyciela.</li><li>Autorskie spojrzenie na nauczyciela jako kreatora praktycznej pedagogiki humanistycznej.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Kompetencje wychowawcze
650 9 %a Wzór osobowy
650 9 %a Psychologia humanistyczna
650 9 %a Pedagogika humanistyczna
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Filozofia edukacji
650 9 %a Pedeutologia
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 248-258 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401709042 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz