Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zabawa w edukacji uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle opinii nauczycieli

Autorzy:
Flanz, Jolanta
Tytuł pełny:
Zabawa w edukacji uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle opinii nauczycieli / Jolanta Flanz
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 274-289
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 289
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika zabawy
Gry i zabawy dziecięce
Gry edukacyjne
Zastosowanie i wykorzystanie
Nauczanie początkowe
Wspomaganie rozwoju
Nauczyciele nauczania początkowego
Województwo łódzkie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02415caa#a2200457#i#4500
001 3223401709057
003 OLSZT 005
005 20240125114328.1
008 230512s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2020
046 %k 2022
100 1 %a Flanz, Jolanta. %e Autor
245 1 0 %a Zabawa w edukacji uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle opinii nauczycieli / %c Jolanta Flanz.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 289.
520 8 %a "W tym artykule autorka przedstawia wyniki badań dotyczące stosowania zabaw przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z uczniami. Problemy szczegółowe dotyczą między innymi: celów, dla których organizują oni taką aktywność dla dzieci, częstotliwość jej stosowania, rodzaje trudności, których doświadczają przy wykorzystywaniu zabaw w pracy z uczniami. Z uzyskanych badań wynika, że zachodzi pilna potrzeba pogłębienia nauczycielskiej wiedzy dotyczącej znaczenia zabawy dla dzieci w młodszym wieku szkolnym" [ze streszczenia]
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagogika zabawy
650 9 %a Gry i zabawy dziecięce
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
651 9 %a Województwo łódzkie (1999- )
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 274-289 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401709057 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"W tym artykule autorka przedstawia wyniki badań dotyczące stosowania zabaw przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z uczniami. Problemy szczegółowe dotyczą między innymi: celów, dla których organizują oni taką aktywność dla dzieci, częstotliwość jej stosowania, rodzaje trudności, których doświadczają przy wykorzystywaniu zabaw w pracy z uczniami. Z uzyskanych badań wynika, że zachodzi pilna potrzeba pogłębienia nauczycielskiej wiedzy dotyczącej znaczenia zabawy dla dzieci w młodszym wieku szkolnym" [ze streszczenia]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz