Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Mocne strony neuroróżnorodności : potencjał, nie problem

Автори:
Polak-Janik, Ewelina
Повна назва:
Mocne strony neuroróżnorodności : potencjał, nie problem / Ewelina Polak-Janik
Шукати в:
Głos Pedagogiczny. - 2023, maj (140), s. 39-43
Зауваження:
Bibliografia na stronie 43
Тема:
Uczniowie
Dziecko z dysleksją
Dziecko z ADHD
Dziecko autystyczne
Edukacja włączająca
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01663caa#a2200349#i#4500
001 3223401709741
003 OLSZT 005
005 20240125114329.9
008 230518s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Polak-Janik, Ewelina. %e Autor
245 1 0 %a Mocne strony neuroróżnorodności : %b potencjał, nie problem / %c Ewelina Polak-Janik.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 43.
520 8 %a Zawiera m. in. : Mocne strony osób neuroróżnorodnych ; Specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja) ; Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) ; Osoby ze spektrum autyzmu (ASD) ; Integracja, czyli środowisko włączające w szkołach i miejscach pracy.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Edukacja włączająca
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2023, maj (140), s. 39-43
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401709741 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m. in. : Mocne strony osób neuroróżnorodnych ; Specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja) ; Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) ; Osoby ze spektrum autyzmu (ASD) ; Integracja, czyli środowisko włączające w szkołach i miejscach pracy.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр