Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zjawisko patotreści i patostreamingu w refleksji pedagoga

library suggestion
LDR 01974caa#a2200529#i#4500
001 3223401734603
003 OLSZT 005
005 20240125114331.7
008 230831s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002894496
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913215256705606
035 %a 991053070575305066
040 %c WA N %a WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Kromolicka, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Zjawisko patotreści i patostreamingu w refleksji pedagoga / %c Barbara Kromolicka.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 248-249.
650 9 %a Internet
650 9 %a Influencerzy
650 9 %a Internauci
650 9 %a Dzieci
650 7 %a Media społecznościowe %2 DBN
650 7 %a Patologia społeczna %2 DBN
650 9 %a Przekleństwa i wulgaryzmy
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Okrucieństwo
650 9 %a Pornografia
650 9 %a Cyberprzemoc
650 7 %a Patostream %2 DBN
650 9 %a Zachowania ryzykowne
650 9 %a Zapobieganie
650 9 %a Edukacja medialna
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
655 9 %a Artykuł problemowy
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Wyzwania pedagogiczne w XXI wieku, %w (PL)b1000002685846 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912846732705606 %w 991053056739805066 %g s. 231-249 %z ISBN 9788366951204
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401734603 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form