Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studenci o izolacji społecznej i edukacji zdalnej

Autorzy:
Małyska, Aldona
Tytuł pełny:
Studenci o izolacji społecznej i edukacji zdalnej / Aldona Małyska
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
W gęstwinie uczuć, odnośników i oznaczeń, s. 185-213
Zawartość:
Nauczanie zdalne na poziomie szkoły wyższej - krótka charakterystyka ; Założenia metodologiczne badań własnych ; Studenci wobec epidemii i związanej z nią izolacji społecznej ; Studenci o nauczaniu zdalnym - jego mocnych i słabych stronach ; Studenci o tym, co można w zdalnym nauczaniu usprawnić
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 211-213
Temat:
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn)
COVID-19
Epidemie
Organizacja oświaty
Nauczanie na odległość
Zastosowania internetu w edukacji
Szkolnictwo wyższe
Wykluczenie społeczne
Postawy
Jakość kształcenia
Studenci
Pedagogika
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02351caa#a2200517#i#4500
001 3223401739470
003 OLSZT 005
005 20240125114332.1
008 230920s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a PPBP21003606
040 %a Pozn PBP/JB %c Pozn PBP/JB %d Pozn PBP/JB %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2020
046 %k 2021
100 1 %a Małyska, Aldona %e Autor
245 1 0 %a Studenci o izolacji społecznej i edukacji zdalnej / %c Aldona Małyska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 211-213.
505 8 # %a Nauczanie zdalne na poziomie szkoły wyższej - krótka charakterystyka ; Założenia metodologiczne badań własnych ; Studenci wobec epidemii i związanej z nią izolacji społecznej ; Studenci o nauczaniu zdalnym - jego mocnych i słabych stronach ; Studenci o tym, co można w zdalnym nauczaniu usprawnić.
610 2 9 %a Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn)
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a COVID-19 %2 DBN
650 9 %a Epidemie
650 9 %a Organizacja oświaty
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 7 %a Postawy %2 DBN
650 9 %a Jakość kształcenia
650 7 %a Studenci %2 DBN
650 9 %a Pedagogika
651 9 %a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Raport z badań %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t W gęstwinie uczuć, odnośników i oznaczeń, %w xx005067479 %w (PL)b1000000924114 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911986642605606 %w 991052885386705066 %g s. 185-213 %z ISBN 9788363955878
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401739470 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz