Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Zrozumieć uczenie się : skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania w świetle odkryć badań kognitywnych

Автори:
Kisiel, Weronika
Повна назва:
Zrozumieć uczenie się : skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania w świetle odkryć badań kognitywnych / Weronika Kisiel
Дата публікації:
2023
Шукати в:
Szkoła jutra?, s. 155-165
Зміст:
Uczenie się jako działanie podejmowane przez ucznia ; Uwzględnienie posiadanej już wiedzy w procesie uczenia się ; Uczenie się to wynik wzajemnej zależności między motywacją, poznaniem i emocjami ; Uczenie się wymaga czasu i wysiłku
Зауваження:
Bibliografia, netografia na stronach 163-164
Тема:
Nauka czytania
Nauka pisania
Metody nauczania
Pomoce dydaktyczne
Uczenie się
Motywacja uczenia się
Zdziwienie
Myślenie twórcze
Psychologia nauczania
Psychologia poznawcza
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01922caa#a2200421#i#4500
001 3223401740513
003 OLSZT 005
005 20240125114332.7
008 230925s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Kisiel, Weronika. %e Autor
245 1 0 %a Zrozumieć uczenie się : %b skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania w świetle odkryć badań kognitywnych / %c Weronika Kisiel.
260 # %c 2023.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
505 8 # %a Uczenie się jako działanie podejmowane przez ucznia ; Uwzględnienie posiadanej już wiedzy w procesie uczenia się ; Uczenie się to wynik wzajemnej zależności między motywacją, poznaniem i emocjami ; Uczenie się wymaga czasu i wysiłku.
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauka pisania
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Zdziwienie
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Psychologia poznawcza
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Szkoła jutra?, %w (PL)b1000002915092 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913222970905606 %w 991053071027705066 %g s. 155-165 %z ISBN 9788383310961
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401740513 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр