Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w nauczaniu zdalnym

Autorzy:
Cimaszewska-Kuniniec, Gracja
Tytuł pełny:
Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w nauczaniu zdalnym / Gracja Cimaszewska-Kuniniec
Rok wydania:
2023
Szukaj w:
Szkoła jutra?, s. 237-250
Zawartość:
Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w codziennym nauczaniu ; Od nauczania na odległość do nauczania twarzą w twarz z wykorzystaniem technologii cyfrowej : powrót do szkół i na uczelnie wyższe ; Perspektywy i przyszłość szkoły online
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 250
Temat:
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania internetu w edukacji
Nauczanie na odległość
Szkoły średnie
Szkoły wyższe
Uczniowie szkół średnich
Studenci
Cyfrowi tubylcy
Uczenie się
Autonomia (pedagogika)
Nauczyciele szkół średnich
Nauczyciele akademiccy
Praca
Polska
Edukacja i pedagogika
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02176caa#a2200493#i#4500
001 3223401740547
003 OLSZT 005
005 20240125114332.2
008 230925s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Cimaszewska-Kuniniec, Gracja. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w nauczaniu zdalnym / %c Gracja Cimaszewska-Kuniniec.
260 # %c 2023.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 250.
505 8 # %a Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w codziennym nauczaniu ; Od nauczania na odległość do nauczania twarzą w twarz z wykorzystaniem technologii cyfrowej : powrót do szkół i na uczelnie wyższe ; Perspektywy i przyszłość szkoły online.
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Szkoły średnie
650 9 %a Szkoły wyższe
650 9 %a Uczniowie szkół średnich
650 9 %a Studenci
650 9 %a Cyfrowi tubylcy
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Autonomia (pedagogika)
650 9 %a Nauczyciele szkół średnich
650 9 %a Nauczyciele akademiccy
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // W: %t Szkoła jutra?, %w (PL)b1000002915092 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913222970905606 %w 991053071027705066 %g s. 237-250 %z ISBN 9788383310961
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401740547 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz