Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczna nauka języka obcego na zajęciach online

propozycja biblioteki
LDR 02152caa#a2200421#i#4500
001 3223401740771
003 OLSZT 005
005 20240125114332.0
008 230926s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Potempska, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Skuteczna nauka języka obcego na zajęciach online / %c Justyna Potempska.
260 # %c 2023.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 290.
520 8 %a "Niemiecki pedagog - Hilbert Meyer - sformułował dziesięć reguł udanej edukacji, które przeniosę do wirtualnej rzeczywistości. Według Meyera dobrą lekcję cechuje przede wszystkim: jasna struktura; wysoki udział czasu rzeczywistej nauki; atmosfera sprzyjająca nauce; klarowność treści; komunikowanie, które nadaje sens; wielość metod; indywidualne wspieranie; inteligentne ćwiczenie; jasne oczekiwania co do osiągnięć; przygotowane otoczenie" [s. 282].
600 1 9 %a Meyer, Hilbert %d (1941- )
650 9 %a Zajęcia dydaktyczne
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Nauczanie on-line
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Efektywność nauczania
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Szkoła jutra?, %w (PL)b1000002915092 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913222970905606 %w 991053071027705066 %g s. 279-290 %z ISBN 9788383310961
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401740771 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Niemiecki pedagog - Hilbert Meyer - sformułował dziesięć reguł udanej edukacji, które przeniosę do wirtualnej rzeczywistości. Według Meyera dobrą lekcję cechuje przede wszystkim: jasna struktura; wysoki udział czasu rzeczywistej nauki; atmosfera sprzyjająca nauce; klarowność treści; komunikowanie, które nadaje sens; wielość metod; indywidualne wspieranie; inteligentne ćwiczenie; jasne oczekiwania co do osiągnięć; przygotowane otoczenie" [s. 282].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz