Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Zamiast edukacji przymusowej : apel o przestrzeganie praw dziecka w edukacji

Автори:
Hartkamp, Peter (1961- )
Повна назва:
Zamiast edukacji przymusowej : apel o przestrzeganie praw dziecka w edukacji / Peter Hartkamp ; przełożyła Martyna Mentel
Дата публікації:
2017
Видавець:
Gliwice : Wydawnictwo Element
ISBN:
9788365532206
Фізичний опис:
119, [6] stron : ilustracje ; 21 cm
Зауваження:
Tytuł oryginału: Hes gedwongen onderwijs voorbij : een pleidooi voor het realiseren van de rechten van het kind binnen het onderwijs, 2016
Тема:
Szkolnictwo
Wychowanie
Przymus
Polityka oświatowa
Efektywność nauczania
Prawo do nauki
Prawa dziecka
Prawa ucznia
Innowacje pedagogiczne
Edukacja demokratyczna
Europa
Holandia
Finlandia
Norwegia
Anglia (Wielka Brytania)
Stany Zjednoczone (USA)
Edukacja i pedagogika
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Жанр / Форма:
Książki
Publikacje popularnonaukowe
Opracowanie
Співавтори:
Mentel, Martyna. Tłumacz
Wydawnictwo Element. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 03183cam#a2200625#i#4500
001 3223401761362
003 OLSZT 005
005 20240125114334.8
008 231204s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365532206
035 %a xx004042638
035 %a (NUKAT)vtls004042638
035 %a (WA 926)0782801593777
035 %a (RAD 015)0812801284316
040 %a WR U/bk %c WR U/bk %d WR U/bk %e PNN %d WA 926 %d RAD 015 %d RAD 015 %d RAD 015 %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h dut
046 %k 2016
100 1 %a Hartkamp, Peter %d (1961- ). %e Autor
245 1 0 %a Zamiast edukacji przymusowej : %b apel o przestrzeganie praw dziecka w edukacji / %c Peter Hartkamp ; przełożyła Martyna Mentel.
246 3 0 %a Apel o przestrzeganie praw dziecka w edukacji
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Gedwongen onderwijs voorbij : %b en pleidooi voor het realiseren van de rechten van het kind binnen het onderwijs, %f 2016
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Element, %c 2017.
300 %a 119, [6] stron : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Tytuł oryginału: Hes gedwongen onderwijs voorbij : een pleidooi voor het realiseren van de rechten van het kind binnen het onderwijs, 2016.
520 8 %a "Pewnego dnia Peter Hartkamp usłyszał od swojej córki, że wolałaby umrzeć niż iść do szkoły, i postanowił wziąć edukację swoich dzieci we własne ręce. Założył w Holandii trzy wysoce innowacyjne szkoły demokratyczne, stając się specjalistą w dziedzinie edukacji, prawa oświatowego i praw dziecka. Czy im więcej edukacji, tym lepiej? Czy nauczanie jest tożsame z uczeniem się? Czy edukacja jest zróżnicowana? Czy egzaminowanie skutkuje lepszą edukacją? Hartkamp odpowiada na te i inne pytania oraz pokazuje, jak możemy zapewnić dzieciom lepszą edukację, zamiast tej opartej na przymusie. Opisuje działanie szkół demokratycznych, a także innych alternatywnych podejść, które na przestrzeni lat okazały się skuteczne" [z okładki].
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Przymus
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Prawo do nauki
650 9 %a Prawa dziecka
650 9 %a Prawa ucznia
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Edukacja demokratyczna
651 9 %a Europa
651 9 %a Holandia
651 9 %a Finlandia
651 9 %a Norwegia
651 9 %a Anglia (Wielka Brytania)
651 9 %a Stany Zjednoczone (USA)
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
700 1 # %a Mentel, Martyna. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Element. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401761362 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65532-20-6

"Pewnego dnia Peter Hartkamp usłyszał od swojej córki, że wolałaby umrzeć niż iść do szkoły, i postanowił wziąć edukację swoich dzieci we własne ręce. Założył w Holandii trzy wysoce innowacyjne szkoły demokratyczne, stając się specjalistą w dziedzinie edukacji, prawa oświatowego i praw dziecka.
Czy im więcej edukacji, tym lepiej? Czy nauczanie jest tożsame z uczeniem się? Czy edukacja jest zróżnicowana? Czy egzaminowanie skutkuje lepszą edukacją? Hartkamp odpowiada na te i inne pytania oraz pokazuje, jak możemy zapewnić dzieciom lepszą edukację, zamiast tej opartej na przymusie. Opisuje działanie szkół demokratycznych, a także innych alternatywnych podejść, które na przestrzeni lat okazały się skuteczne" [z okładki].

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 180874
Sygnatura-1-322:
W 180874 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza-1-322:
KG 185321
Sygnatura-1-322:
W 185321 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр