Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język metaforyczny młodzieży z dysleksją rozwojową

Autorzy:
Sala-Suszyńska, Justyna
Tytuł pełny:
Język metaforyczny młodzieży z dysleksją rozwojową / Justyna Sala-Suszyńska
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
9788322797303
Opis fizyczny:
223 strony : wykresy ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 185-203
Temat:
Metafora
Język polski
Kompetencje komunikacyjne
Młodzież
Uczniowie gimnazjów
Dysleksja i dysgrafia
Osiągnięcia szkolne
Socjolingwistyka
Lublin (woj. lubelskie)
Językoznawstwo
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Raport z badań
Opracowanie
Współtwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02368cam#a2200505#i#4500
001 3223401766099
003 OLSZT 005
005 20240125114335.3
008 231219s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788322797303 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000003070871
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913649244705606
035 %a 991016938575405067
040 %a KR U %c KR U %d KR U %d LUBL U %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d201701 %b d201704
046 %k 2023
100 1 %a Sala-Suszyńska, Justyna %e Autor
245 1 0 %a Język metaforyczny młodzieży z dysleksją rozwojową / %c Justyna Sala-Suszyńska.
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2023.
300 %a 223 strony : %b wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
520 8 %a "Celem, jaki przyświecał powstaniu książki było określenie związku między umiejętnością posługiwania się językiem metaforycznym a sukcesami szkolnymi młodzieży z dysleksją rozwojową" [ze wstępu]. Odpowiedzi na pytania badawcze oraz weryfikacji postawionych hipotez dokonano na podstawie badań przeprowadzonych w 2017 r. wśród młodzieży w wieku 13-16 lat uczęszczającą do szkół gimnazjalnych w Lublinie [s. 121].
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Metafora %2 DBN
650 9 %a Język polski
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 7 %a Młodzież %2 DBN
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 7 %a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN
650 9 %a Osiągnięcia szkolne
650 7 %a Socjolingwistyka %2 DBN
651 9 %a Lublin (woj. lubelskie)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Opracowanie
658 %a Językoznawstwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401766099 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Celem, jaki przyświecał powstaniu książki było określenie związku między umiejętnością posługiwania się językiem metaforycznym a sukcesami szkolnymi młodzieży z dysleksją rozwojową" [ze wstępu].
Odpowiedzi na pytania badawcze oraz weryfikacji postawionych hipotez dokonano na podstawie badań przeprowadzonych w 2017 r. wśród młodzieży w wieku 13-16 lat uczęszczającą do szkół gimnazjalnych w Lublinie [s. 121].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185486
Sygnatura:
W 185486 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz