Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Radzenie sobie ze stresem w pracy psychologa i pedagoga : czy szec bez butów chodzi?

Authors:
Wiankowska, Agnieszka
Full title:
Radzenie sobie ze stresem w pracy psychologa i pedagoga : czy szec bez butów chodzi? / Agnieszka Wiankowska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2023, październik (143), s. 55-57
Subject:
Stres
Psychoprofilaktyka
Psycholodzy szkolni
Pedagodzy szkolni
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01286caa#a2200325#i#4500
001 3223401766293
003 OLSZT 005
005 20240125114335.1
008 231220s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Wiankowska, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Radzenie sobie ze stresem w pracy psychologa i pedagoga : %b czy szec bez butów chodzi? / %c Agnieszka Wiankowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
650 9 %a Stres
650 9 %a Psychoprofilaktyka
650 9 %a Psycholodzy szkolni
650 9 %a Pedagodzy szkolni
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2023, październik (143), s. 55-57
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401766293 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form