Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie szacowania miejsca liczb na osi u dzieci z dyskalkulią i typowo rozwijających się

Autorzy:
Gut, Małgorzata
Goraczewski, Łukasz
Finc, Karolina
Matulewski, Jacek
Walerzak-Więckowska, Anna
Duch, Włodzisław (1954- )
Tytuł pełny:
Strategie szacowania miejsca liczb na osi u dzieci z dyskalkulią i typowo rozwijających się / Małgorzata Gut, Łukasz Goraczewski, Karolina Finc, Jacek Matulewski, Anna Walerzak-Więckowska, Włodzisław Duch
Szukaj w:
Przegląd Psychologiczny. - 2021, nr 3, s. s. 39-66
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 61-66
Temat:
Dyskalkulia
Wyobraźnia przestrzenna
Liczby
Uczniowie szkół podstawowych
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma psychologicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02200caa#a2200421#i#4500
001 3223401767693
003 OLSZT 005
005 20240125114335.9
008 231228s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Gut, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Strategie szacowania miejsca liczb na osi u dzieci z dyskalkulią i typowo rozwijających się / %c Małgorzata Gut, Łukasz Goraczewski, Karolina Finc, Jacek Matulewski, Anna Walerzak-Więckowska, Włodzisław Duch.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 61-66.
520 8 %a Celem badań przedstawionych w artykule była ocena wpływu deficytów poznawczych (obecnych w specyficznym zaburzeniu w uczeniu się matematyki) na operowanie mentalną osią liczbową przy użyciu jednocyfrowych liczb prezentowanych w formacie symbolicznym i niesymbolicznym. Zadania wykorzystane w badaniu stanowią narzędzie wspierające proces badań przesiewowych pod kątem ryzyka dyskalkulii.
650 9 %a Dyskalkulia
650 9 %a Wyobraźnia przestrzenna
650 9 %a Liczby
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Goraczewski, Łukasz. %e Autor
700 1 # %a Finc, Karolina. %e Autor
700 1 # %a Matulewski, Jacek. %e Autor
700 1 # %a Walerzak-Więckowska, Anna. %e Autor
700 1 # %a Duch, Włodzisław %d (1954- ). %e Autor
773 0 # %i // %t Przegląd Psychologiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293346 %x 0048-5675 %g 2021, nr 3, s. s. 39-66
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401767693 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Celem badań przedstawionych w artykule była ocena wpływu deficytów poznawczych (obecnych w specyficznym zaburzeniu w uczeniu się matematyki) na operowanie mentalną osią liczbową przy użyciu jednocyfrowych liczb prezentowanych w formacie symbolicznym i niesymbolicznym. Zadania wykorzystane w badaniu stanowią narzędzie wspierające proces badań przesiewowych pod kątem ryzyka dyskalkulii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz