Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
WARMIŃSKO-MAZURSKA BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W OLSZTYNIE
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Bieńkowska, Izabela.

TYTUŁ:   Zaburzenia procesów regulacji integracji sensorycznej (wspomaganie rozwoju dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) / Izabela Bieńkowska.

WYDANIE:   Wydanie I.

ADRES WYDAW.:   Kraków : Wydawnictwo "scriptum" Tomasz Sekunda, © 2018.

OPIS FIZ.:   175 stron : ilustracje ; 23 cm.

ZAWIERA:   Bibliografia na stronach 167-175.

ADNOTACJA:  
  • Rozwój dziecka do 10 roku życia w zakresie funkcjonowania społeczno-emocjonalnego, fizyczno-motorycznego oraz poznawczego - okres noworodkowy, niemowlęcy, odruchy, wczesne dzieciństwo, okres przedszkolny i młodszy wiek szkolny
  • Integracja sensoryczna, zaburzenia przetwarzania sensorycznego, zaburzenia SI w wybranych jednostkach chorobowych (zespół Downa, mózgowe porażenie dziecięce, autyzm, zespół Aspergera), klasyfikacja diagnostyczna zaburzeń SI, diagnoza i terapia, terapeuta SI
  • Metody wspomagające rozwój dziecka
  • Opis badań własnych dotyczących złego przetwarzania bodźców sensorycznych wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym.

    NUMER ZNORM.:   ISBN 978-83-66084-03-2

    HASŁO PRZEDM.:   Integracja percepcyjno-motoryczna - zaburzenia

      Integracja percepcyjno-motoryczna - korekcja - metody

      Uczniowie klas początkowych - Polska - 21 w.

      Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego

      Dziecko - rozwój psychofizyczny

    HASŁO DOD.:   Wydawnictwo "Scriptum" Tomasz Sekunda.

  • Zaburzenia procesów regulacji integracji sensorycznej (wspomaganie rozwoju dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) / Izabela Bieńkowska. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo "scriptum" Tomasz Sekunda, © 2018.
    LDR 02302cam#a2200361#i#4500
    001 3222900844367
    003 OLSZT 005
    005 20181123073827.7
    008 180904s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
    020 %a 9788366084032
    035 %a xx004398415
    035 %a (NUKAT)vtls004398415
    040 %a KAT U/MP %b pol %e PNN %c KAT U/MPs %d KAT U/DL %d OLSZT 005
    1001 %a Bieńkowska, Izabela. %e Autor
    24510%a Zaburzenia procesów regulacji integracji sensorycznej (wspomaganie rozwoju dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) / %c Izabela Bieńkowska.
    250 %a Wydanie I.
    260# %a Kraków : %b Wydawnictwo "scriptum" Tomasz Sekunda, %c © 2018.
    300 %a 175 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
    336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
    337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
    338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
    504 %a Bibliografia na stronach 167-175.
    5208 %a
  • Rozwój dziecka do 10 roku życia w zakresie funkcjonowania społeczno-emocjonalnego, fizyczno-motorycznego oraz poznawczego - okres noworodkowy, niemowlęcy, odruchy, wczesne dzieciństwo, okres przedszkolny i młodszy wiek szkolny
  • Integracja sensoryczna, zaburzenia przetwarzania sensorycznego, zaburzenia SI w wybranych jednostkach chorobowych (zespół Downa, mózgowe porażenie dziecięce, autyzm, zespół Aspergera), klasyfikacja diagnostyczna zaburzeń SI, diagnoza i terapia, terapeuta SI
  • Metody wspomagające rozwój dziecka
  • Opis badań własnych dotyczących złego przetwarzania bodźców sensorycznych wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym.
    650 9%a Integracja percepcyjno-motoryczna %x zaburzenia
    650 9%a Integracja percepcyjno-motoryczna %x korekcja %x metody
    650 9%a Uczniowie klas początkowych %z Polska %y 21 w.
    650 9%a Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
    650 9%a Dziecko %x rozwój psychofizyczny
    7102#%a Wydawnictwo "Scriptum" Tomasz Sekunda. %e Wydawca %4 pbl
    8564#%u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3222900844367 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
    920 %a ISBN 978-83-66084-03-2
    990 %a #1
    999 %b terra (04/09/2018) %c terra (04/09/2018 ; 000, 008-, 008+, 040, 920, 990+) %c bebed (06/09/2018 ; 520+, 650+) %d bebed (06/09/2018) %r 2018
  • DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
    Nr InwentarzaSygnaturaStatusAkcjaUWAGI
    KG 180783Wypożyczalnia   180783DostępnaInformacjaUWAGI