Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
WARMIŃSKO-MAZURSKA BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W OLSZTYNIE
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
TYTUŁ:   Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego / red. Barbara Wolny, Małgorzata Lis.

WYDANIE:   Wydanie pierwsze.

ADRES WYDAW.:   Łódź : Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, 2018.

OPIS FIZ.:   217 stron : ilustracje ; 21 cm.

ZAWIERA:   Bibliografia przy rozdziałach.

ADNOTACJA:  
  • Syndrom nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
  • Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
  • Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej - nauka kaligrafii
  • Uzdolnienia a niepełnosprawność
  • Metody pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka polskiego, historii i wiedzy o społeczeństwie na II i III etapie edukacyjnym
  • Lalka typu "muppet" w procesie dydaktyczno-wychowawczym dziecka ze SPE
  • Torbiele pajęczynówki a specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku szkolnym
  • Etyczne aspekty pracy nauczyciela
  • Zespół Aspergera w teorii i praktyce życia szkolnego
  • Kreatywność w szkole - jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?

    NUMER ZNORM.:   ISBN 978-83-7405-663-2

    HASŁO PRZEDM.:   Dziecko zdolne - nauczanie

      Dziecko niedosłyszące - nauczanie

      Dysleksja i dysgrafia

      Kaligrafia - nauczanie

      Język angielski - nauczanie początkowe - metody

      Lalki teatralne

      Nauczyciele - etyka

      Dziecko z zespołem Aspergera - nauczanie

      Myślenie twórcze - nauczanie

      Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych - nauczanie

    HASŁO DODATKOWE:  Muppety

    WSPÓŁTW.:   Wolny, Barbara. Redaktor

      Lis, Małgorzata (pedagogika). Redaktor

    HASŁO DOD.:   Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź). Wydawnictwo.

  • Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego / red. Barbara Wolny, Małgorzata Lis. - Wydanie pierwsze. - Łódź : Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, 2018.
    LDR 02626cam#a2200445#i#4500
    001 3222900848007
    003 OLSZT 005
    005 20190107174542.2
    008 181123s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
    020 %a 9788374056632
    035 %a xx004328281
    035 %a (NUKAT)vtls004328281
    040 %a Ł U/AC %b pol %e PNN %c Ł U/AC %d Ł U/AC %d KAT U/MBs %d OLSZT 005
    24500%a Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego / %c red. Barbara Wolny, Małgorzata Lis.
    250 %a Wydanie pierwsze.
    260# %a Łódź : %b Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, %c 2018.
    300 %a 217 stron : %b ilustracje ; %c 21 cm.
    336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
    337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
    338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
    504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
    5208 %a
  • Syndrom nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
  • Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
  • Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej - nauka kaligrafii
  • Uzdolnienia a niepełnosprawność
  • Metody pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka polskiego, historii i wiedzy o społeczeństwie na II i III etapie edukacyjnym
  • Lalka typu "muppet" w procesie dydaktyczno-wychowawczym dziecka ze SPE
  • Torbiele pajęczynówki a specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku szkolnym
  • Etyczne aspekty pracy nauczyciela
  • Zespół Aspergera w teorii i praktyce życia szkolnego
  • Kreatywność w szkole - jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
    650 9%a Dziecko zdolne %x nauczanie
    650 9%a Dziecko niedosłyszące %x nauczanie
    650 9%a Dysleksja i dysgrafia
    650 9%a Kaligrafia %x nauczanie
    650 9%a Język angielski %x nauczanie początkowe %x metody
    650 9%a Lalki teatralne
    650 9%a Nauczyciele %x etyka
    650 9%a Dziecko z zespołem Aspergera %x nauczanie
    650 9%a Myślenie twórcze %x nauczanie
    650 9%a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %x nauczanie
    65300%a Muppety
    7001#%a Wolny, Barbara. %e Redaktor
    7001#%a Lis, Małgorzata %c (pedagogika). %e Redaktor
    7102#%a Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
    8564#%u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3222900848007 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
    920 %a ISBN 978-83-7405-663-2
    990 %a #1
    999 %b terra (23/11/2018) %c terra (23/11/2018 ; 008-, 008+, 040, 260, 920, 990+) %c bebed (07/01/2019 ; 520+, 650+, 653+) %d bebed (07/01/2019) %r 2018
  • DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
    Nr InwentarzaSygnaturaStatusAkcjaUWAGI
    KG 181045Wypożyczalnia   181045Wypożyczona (do dnia 19/06/2019)InformacjaUWAGI