- Tytuł:
-
Nowe produkty bankowe formą strategii marketingowej banków (na przykładzie kart płatniczych)
New bank products as a marketing strategy of banks (example of credit-debit cards) - Autorzy:
-
Karcz, Barbara
Malec, Małgorzata - Data publikacji:
- 1999
- Wydawca:
- Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
- Tematy:
-
marketing bankowy
usługi bankowe
strategia marketingowa
karty płatnicze
materiały konferencyjne
bank marketing
banking services
marketing strategy
payment cards
conference materials - Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie; 1999, 2; 97-108
1506-2635 - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł