Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of environmentally friendly actions on the creation of employer branding

Tytuł:
The influence of environmentally friendly actions on the creation of employer branding
Autorzy:
Mikołajczewska, W.
Friedberg, A.
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Gdańska Szkoła Wyższa
Tematy:
corporate social responsibility
employer branding
Źródło:
Eco-Energetics: technologies, environment, law and economy; 2018, 1; 73--82
2657-5922
2657-7674
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is an introduction to the issue of shaping of employer branding (EB). The focus has been put on the concept of corporate social responsibility (CSR) in terms of environmental protection and its possible influence on the image of a company as a good employer. The aim of the article is to present the findings of the research, conducted by the author, concerning the assessment of particular characteristics of a desirable employer, taking into account care for the natural environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz