Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The telemetric, multichannel data acquisition system as a black box of electrical machine – rotor bars failure detection example

Tytuł:
The telemetric, multichannel data acquisition system as a black box of electrical machine – rotor bars failure detection example
Telemetryczny, wielokanałowy system akwizycji danych jako czarna skrzynka maszyny elektrycznej – przykład wykrywania uszkodzenia prętów w silniku indukcyjnym
Autorzy:
Barański, M.
Decner, A.
Polak, A.
Jarek, T.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
electric machine
damage
induction motor
maszyna elektryczna
uszkodzenia
silnik indukcyjny
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2015, 12; 83-87
1232-3829
2543-5728
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Damage to the rotor constitute approximately 10% of all damage of the electrical machines. Diagnosis should be focused on those failures, that occur most frequent or are the most destructive or expensive. The article de-scribes an interesting case of electrical motors damages. These electrical motors were used for propulsion of railway vehicles and measurements were taken during normal operation of the train. In this article the sample results of the measurements are presented. Measurements and registrations held remotely using telemetry devices, which concept was developed by authors of this article.

Uszkodzenia wirnika stanowią około 10% wszystkich uszkodzeń maszyn elektrycznych. Diagnostyka powinna się skupiać na tych uszkodzeniach, które występują najczęściej i które są najbardziej destrukcyjne i kosztowne. Artykuł opisuje interesujący uszkodzeń maszyn elektrycznych. Opisane maszyny są wykorzystywane jako napęd pociągu, natomiast pomiary były przeprowadzone w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Pomiary oraz rejestracje przeprowadzono przy użyciu urządzenia telemetrycznego, którego koncepcję opracowali autorzy pracy. Przedstawiono strukturę i zastosowanie urządzenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz