Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Transport kolejowy w Chinach w latach 2000-2013 – infrastruktura, suprastruktura oraz wyniki działalności

Tytuł:
Transport kolejowy w Chinach w latach 2000-2013 – infrastruktura, suprastruktura oraz wyniki działalności
Rail transport in China in the years 2000-2013 – infrastructure, superstructure and results of operations
Autorzy:
Wojcieszak, A.
Fajczak-Kowalska, A.
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tematy:
struktura kolejowa
masa przewiezionych ładunków
liczba przewiezionych pasażerów
praca przewozowa
średnia odległość przewozów
railway infrastructure
weight of transported cargo
number of passengers
transport work
average transport distance
Źródło:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka; 2016, 4; 29-44
1231-2037
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Chiny to jeden z najszybciej rozwijających się krajów na świecie. W jeszcze szybszym tempie niż chińska gospodarka, wydaje się rozwijać chińska kolej. W mediach często możemy przeczytać o kolejnych chińskich rekordach prędkości, czy o nowych liniach kolei dużych prędkości. Z boomem inwestycyjnym kontrastują stare, powolne pociągi lokalne jako środek transportu niezamożnych Chińczyków. Buduje się nowe linie, podwaja się ich przepustowość przez dodanie drugiego toru, elektryfikuje się, zwiększa się szybkość na szlakach już istniejących.

China is one of the fastest growing countries in the world. In an even faster pace than the Chinese economy it seems to develop China's turn. The media often we read about another Chinese record speed, or the new high-speed rail lines. With the investment boom in contrast to the old, slow local trains as a means of transportation affluent Chinese. Built new lines, doubling their capacity by adding a second track, electrification, increases the rate on existing routes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz