Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reliability model of the RTC System with trackside equipment equipped with a Peltier cell

Tytuł:
Reliability model of the RTC System with trackside equipment equipped with a Peltier cell
Model niezawodności systemu SRK z osprzętem przytorowym wyposażonym w ogniwo Peltiera
Autorzy:
Kowalik, Rafał
Sadowski, Emil
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Tematy:
RTC System
MTTF
reliability
Peltier cell
systemy sterowania ruchem SRK
niezawodność
ogniwo Peltiera
Źródło:
Journal of Civil Engineering and Transport; 2020, 2, 2; 99-108
2658-1698
2658-2120
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a mathematical model assessing the reliability of rail traffic control systems with a mounted Peltier cell. The semiconductor element will be used for operating electronic components that are in the trackside equipment. In the prepared model, Markow processes were used to describe the states occurring between individual components of the RTC System. Simulation tests were mainly based on determining the average time of component failure. The presented results were carried out for 1,000, 2,000 and 3,000 rail vehicle crossings over the railway tracks equipped with RTC Systems. At the very end of the article the conclusions resulting from computer simulations were presented.

W artykule przedstawiono model matematyczny oceniający niezawodność systemów sterowania ruchem kolejowym z zamontowanym ogniwem Peltiera. Element półprzewodnikowy zostanie wykorzystany do obsługi elementów elektronicznych znajdujących się w urządzeniach torowych. W przygotowanym modelu wykorzystano procesy Markowa do opisu stanów występujących pomiędzy poszczególnymi elementami systemu SRK. Testy symulacyjne polegały głównie na określeniu średniego czasu uszkodzenia elementu. Przedstawione wyniki przeprowadzono dla 1000, 2000 i 3000 przejazdów pojazdów szynowych nad torami kolejowymi wyposażonymi w systemy SRK. Na samym końcu artykułu przedstawiono wnioski wynikające z symulacji komputerowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz