Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie serwisu LinkedIn przez uczelnie publiczne, jako narzędzia komunikacji z otoczeniem

Tytuł:
Wykorzystanie serwisu LinkedIn przez uczelnie publiczne, jako narzędzia komunikacji z otoczeniem
The use of LinkedIn by public universities as a communication tool with the environment
Autorzy:
Tomczak, Jakub
Data publikacji:
2020-12-20
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Tematy:
uczelnie publiczne
współpraca uczelni z biznesem
media społecznościowe
ICT
LinkedIn
public universities
university-business cooperation
social media
Źródło:
Studia i Materiały; 2020, 2(33); 46-57
1733-9758
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesna gospodarka oparta na wiedzy, której motorem napędowym są technologie informacyjno- komunikacyjne (ICT, ang. information and communication technologies), wymaga od uczelni efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych do inicjowania i budowania długotrwałej współpracy z otoczeniem, zwłaszcza z sektorem przedsiębiorstw. Artykuł ma na celu określenie poziomu wykorzystania serwisu LinkedIn jako narzędzia komunikacji uczelni publicznych z otoczeniem. Omówiono pojęcia odnoszące się do gospodarki opartej na wiedzy, nowoczesnych technologii ICT, mediów społecznościowych. Przedstawiono wyniki badań dotyczące obecnego poziomu wykorzystania serwisu LinkedIn przez uczelnie publiczne oraz ich wyspecjalizowane jednostki, odpowiedzialne za inicjowanie i budowę współpracy uczelni z przedsiębiorstwami.

Contemporary knowledge-based economy driven by information and communication technologies (ICT), requires universities to effectively use social media to initiate and build long-term cooperation with the environment, especially with the enterprise sector. The aim of the article is to determine the level of use of LinkedIn as a communication tool of public universities with the environment. The article contains terms relating to the knowledge-based economy, modern ICT, social media. The article presents the results of research on the level of use of LinkedIn by public universities and their specialized units responsible for building cooperation between universities and enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz