Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Females’ exclusion from Physics: examining two Deterring Factors

Tytuł:
Females’ exclusion from Physics: examining two Deterring Factors
Autorzy:
Eilam, Efrat
Barry, Fiachra
Data publikacji:
2016-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
physics education
females in science
stereotype
science education
science education pedagogy
gender imbalance
Źródło:
The New Educational Review; 2016, 44; 40-51
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Females’ low participation in post-compulsory physics education has been a major concern for researchers over the past five decades. The present study focuses attention on two major deterring factors, the female pedagogy-sensitivity effect and the stereotype effect. The objectives of this study are to uncover the constituents and meanings of these factors by (a) analyzing the perspectives of female university science students and, (b) evaluating differences in their impacts among females choosing to major in biology compared to females choosing to major in physics. The study contributes to our understanding of how these deterring effects impact on females along their educational path and particularly in their tertiary education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz