Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Grey approach for automobile dealer evaluation based on "Internet plus automotive aftermarket"

Tytuł:
Grey approach for automobile dealer evaluation based on "Internet plus automotive aftermarket"
Podejście szarych systemów do oceny dilera samochodów na podstawie "Internet plus automotive aftermarket"
Autorzy:
Jiangui, Xin
Naiming, Xie
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Poznańska. Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Tematy:
Grey System Theory
grey decision-making
automobile dealer evaluation
automotive aftermarket
teoria szarego systemu
szare podejmowanie decyzji
ocena dilera samochodowego
rynek wtórny samochodów
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie; 2016, 70; 69-87
0239-9415
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Under the globalization background, automobile manufacturers are now exploring an effective management strategy to face the demands of uncertainty and violent market competition. To improve competitiveness, automobile manufacturers must choose competitive dealers. This paper aims to study a new evaluation approach by combining grey evaluation model with a multiple indexes evaluation system. The algorithm steps of the proposed method are summarized. And a Chinese case of automobile dealer selection is included for demonstrating the process of the approach. Results show that the approach is effective and helpful in choosing competitive dealers.

W świetle globalizacji, producenci pojazdów sprawdzają skuteczną strategię zarządzania adekwatną do niepewności popytu i brutalnej konkurencji na rynku. Aby zwiększyć konkurencyjność, producenci pojazdów są zmuszeni wybierać konkurencyjnych dealerów. Niniejszy artykuł ma na celu omówienie nowego podejścia do oceny przez połączenie szarych systemów systemem oceny wieloindeksowej. Zaprezentowano kolejne kroki algorytmu zaproponowanej metody. Na potrzeby przedstawienia procesu nowego podejścia wykorzystano przypadek wyboru dealerów samochodowych w Chinach. Wyniki pokazują, że podejście jest skuteczne i pomocne w wyborze konkurencyjnych dealerów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz