- Tytuł:
-
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dziecka z niepełnosprawnością słuchową w wieku przedszkolnym na przykładzie „MigaMy” – programu integracyjnego z nauką języka migowego i komunikacji alternatywnej
Organization of psychological and pedagogical help for a child with a hearing impairment at preschool age, based on the example of “MigaMy” – an integration program with sign language and alternative communication learning - Autorzy:
- Donocik, Iwona
- Data publikacji:
- 2021-09-17
- Wydawca:
- Libron
- Tematy:
-
special educational needs
preschool education
inclusive education
child with hearing impairment
organization of psychological and pedagogical help
specjalne potrzeby edukacyjne
wychowanie przedszkolne
edukacja włączająca
dziecko z niepełnosprawnością słuchową
organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej - Źródło:
-
Konteksty Pedagogiczne; 2021, 1, 16; 147-163
2300-6471 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł