Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selected research capabilities of the Railway Research Institute Test Track Center in Żmigród on the example of Eurobalise

Tytuł:
Selected research capabilities of the Railway Research Institute Test Track Center in Żmigród on the example of Eurobalise
Wybrane możliwości badawcze Okręgu doświadczalnego Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie na przykładzie Eurobalisy
Autorzy:
Adamski, Dominik
Zawadka, Łukasz
Data publikacji:
2022-05
Wydawca:
Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Tematy:
conformity assessment
ETCS
eurobalise
interoperability constituents
data transmission
functional tests
ocena zgodności
eurobalisa
składnik interoperacyjności
transmisja danych
testy funkcjonalne
Źródło:
Journal of Civil Engineering and Transport; 2021, 3, 1; 9-16
2658-1698
2658-2120
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes trackside part of the ERTMS / ETCS system installed on Railway Research Institute Test Track Centre in Żmigród where functional tests of „trackside Control-Command and Signalling" interoperability constituent prototypes i.e. eurobalises were conducted based on the elaborated test schedule and the conditions contained in the specifications of Susbset 040 and Subset 036. Moreover structure of an exemplary telegram sent from the eurobalise to the traction vehicle through the air gap i.e. interface A1 was shown. Selected requirements for timing and distance parameters that eurobalises have to meet during designing the trackside part of the ERTMS / ETCS system were also presented. In addition, the methodology adopted during tests was characterized and the list of functional tests carried out at the selected test site was specified. The paper summary describes the conclusions of the tests and the main features of Railway Research Institute Test Track Centre.

W artykule scharakteryzowano część przytorową systemu ERTMS/ETCS zainstalowaną na Okręgu Doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie, na której przeprowadzono testy funkcjonalne prototypów składników interoperacyjności podsystemu "Sterowanie-urządzenia przytorowe" tzw. eurobalis w oparciu o autorski harmonogram sprawdzeń oraz warunki zawarte w specyfikacjach Subset 040 oraz Subset 036. Ponadto przedstawiono strukturę przykładowego telegramu wysyłanego z eurobalisy do pojazdu trakcyjnego za pośrednictwem szczeliny powietrznej tzw. Intefejsu A1 oraz wybrane wymagania dla parametrów czasowych i odległościowych stawiane eurobalisom podczas projektowania części przytorowej systemu ERTMS/ETCS. Dodatkowo scharakteryzowano metodykę przyjętą podczas badań oraz wyszczególniono wykaz testów funkcjonalnych przeprowadzonych na wybranym poligonie badawczym. W podsumowaniu opisano wnioski z przeprowadzonych testów oraz główne cechy infrastruktury badawczej Instytutu Kolejnictwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz