Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ICT solutions supporting the customer services in the process of collecting secondary materials

Tytuł:
ICT solutions supporting the customer services in the process of collecting secondary materials
Rozwiązania informatyczne wspomagające obsługę klienta w procesach zbiórki surowców wtórnych
Autorzy:
Kruczek, M.
Zebrucki, Z.
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Tematy:
secondary materials
circular economy
reverse logistic
ICT solutions
Źródło:
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Logistyki; 2020, 5[4]; 31-41
2450-8055
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The limited availability of natural raw materials leads to a search for solutions facilitating their acquisition from already manufactured goods, which at the end of their life cycle become a source of secondary raw materials. To ensure the availability of secondary raw materials, it is necessary to organize logistics processes in such a way as to ensure the synchronisation of material and information flows. An important role for the efficiency of the logistics system of secondary raw materials is the organisation of the subsystem of their collection, including setting collection dates and delivery of appropriate logistic units to customers. The article presents the results of a survey on a group of individual customers assessing their customer satisfaction with the organisation of secondary raw material collection. The CSI index was used to assess satisfaction. This evaluation became the basis for identifying the information gap in customer service. A conceptual solution to improve the information flow between operators and customers in the form of a mobile application was proposed as a solution to the disruption in this area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz