- Tytuł:
-
„Usłyszeć uśmiech” – praca emocjonalna przedstawiciela handlowego w kontekście interakcji z klientem przed pandemią COVID-19 i w jej trakcie
“Hear the Smile” – the Emotional Labour of a Sales Representative in the Context of Customer Interaction Before and During the COVID-19 Pandemic - Autorzy:
- Pawłowska, Beata
- Data publikacji:
- 2022-06-30
- Wydawca:
- Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Tematy:
-
emocje
praca emocjonalna
interakcja
przedstawiciel handlowy
klient
interakcjonizm symboliczny
praca
praca zdalna
emotions
emotional work
interaction
sales representative
client
symbolic interactionism
work
teleworking - Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica; 2022, 81; 45-65
0208-600X
2353-4850 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł