- Tytuł:
-
Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej – przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki
Experience of an innovation culture from the perspective of an academic teacher - Autorzy:
- Wiśniewska-Kin, Monika
- Data publikacji:
- 2020-09-04
- Wydawca:
- Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
- Tematy:
-
projekt Inkubator Innowacyjności
Projekt „Dwa Języki – Jedna Droga”
dziecięce umiejętności w zakresie identyfikowania głoski i litery
czytanie techniką ślizgania się z głoski na głoskę
Innovation Incubator project
Two Languages – One Way” project
children’s skills in identifying sounds and letters
culture of innovation in education (or experiencing the culture of innovation)
J. S. Bruner theory,
propedeutic language education - Źródło:
-
Forum Oświatowe; 2020, 32, 1(63); 97-111
0867-0323
2450-3452 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł