- Tytuł:
-
Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnych
The Strategy of Aggressive Coping by Junior High School Students in a Situation of a Social Conflict in the Context of a Sense of Control over the Situation, Cognitive Assessment of the Conflict and Emotional Reactions - Autorzy:
- Borecka-Biernat, Danuta
- Data publikacji:
- 2019-03-31
- Wydawca:
- Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
- Tematy:
-
młodzież
osobowość
agresja
konflikt
youth
personality
aggression
conflict - Źródło:
-
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2019, 22, 1(85); 91-110
1505-8808
2450-3428 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł