Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie turystycznym

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie turystycznym
Knowledge management in tourism
Autorzy:
Cudowska-Sojko, Anna
Data publikacji:
2011-12-15
Wydawca:
Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe
Tematy:
wiedza
zarządzanie
przedsiębiorstwo turystyczne
knowledge
management
tourism enterprise
Źródło:
Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego; 2011, Zeszyt, XXV; 245-254
0860-9608
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W przedsiębiorstwach dostrzega się obecnie wiedzę jako zasób strategiczny, stanowiący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zapewnienie odpowiedniej strategii zarządzania wiedzą umożliwia tworzenie, zdobywanie, analizowanie i wykorzystywanie wiedzy w celu zapewnienia rozwoju firmy. Przedsiębiorstwo turystyczne charakteryzuje się potrzebą ciągłego dostarczania i przetwarzania informacji. Oprócz ciągłych zmian zachowań klientów specyfiką przedsiębiorstwa jest usługowy charakter produktu, który wyklucza tworzenie zapasów czy magazynowanie. Dlatego też tak ważne jest umiejętne zarządzanie takim przedsiębiorstwem, a zwłaszcza zarządzanie wiedzą, która stanowi podstawowy kapitał firmy.

Knowledge is a strategic resource playing decisive role in establishing competitive advantage of companies. An appropriate strategy of knowledge management enables companies to create, achieve, analyze and use of knowledge to ensure entities, development. A tourism enterprise is featured by continuous need of supplying and processing information. Apart from continuous changes in customers’ behavior, service nature of a product is a specificity of the tourism enterprise. Thus, skilful management of such company, in particular knowledge management is so important as knowledge is a core company’s capital.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz