Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi

Tytuł:
Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi
Against the beauty hate, social campaign of the brand RIMMEL #IWillNotBeDeleted
Autorzy:
Boryń, Aleksandra
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wyższe Seminarium Duchowne w Łodzi
Tematy:
beauty hate
hate
internet
Rimmel
campaign
hate speech
beauty hejt
hejt
Internet
kampania
mowa nienawiści
Źródło:
Łódzkie Studia Teologiczne; 2022, 31, 2; 97-124
1231-1634
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to systematize knowledge in the area of hate. The publication describes the Rimmel brand, as well as a description of the campaign entitled ‘#IWillNotBeDeleted’. The text also contains the methodology of own research in the field of awareness of academic youth on the subject of broadly understood beauty hate, as well as knowledge of the Rimmel brand campaign.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz