Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Educational Strategies of Teachers with Various Senses of Efficacy

Tytuł:
Educational Strategies of Teachers with Various Senses of Efficacy
Autorzy:
Chomczyńska-Rubacha, Mariola
Rubacha, Krzysztof
Data publikacji:
2013-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
education strategies
reinforcement
development
adaptation
ideology
sense of efficacy
the study of teachers
Źródło:
The New Educational Review; 2013, 31; 105-115
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main objective of this study was to verify the hypothesis about the relationship between a sense of efficacy and educational strategies for teachers, conceptualized as a heteronomy – autonomy dimension. A move towards autonomous strategies should be linked to a strong sense of efficacy in teachers. The study, planned in this manner, was to verify the concept of education strategy discussed in this article, and the ability to predict educational strategies in schools based on the knowledge of the sense of efficacy in the teachers implementing them. The results positively verify these hypotheses, but also show the problematic ruling which of the strategies (heteronymous or autonomous) is more effective in the perception of teachers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz